3 Ağustos 2013 Cumartesi

Akın Öztürk Kimdir Orgeneral Akın Öztürk Kim Akın Öztürk Özgeçmişi Biyografisi Hava Kuvvetleri Komutanı Akın Öztürk Kimdir

Hava Kuvvetleri Komutanı Akın Öztürk Kimdir Akın Öztürk Kimdir Orgeneral Akın Öztürk Kim Akın Öztürk Özgeçmişi Biyografisi, Akın Öztürk Doğum Yeri Ve Yılı, Akın Öztürk Eğitimi,  Akın Öztürk  Hakkında Bilgi.

Hava Kuvvetleri Komutanı Akın Öztürk Kimdir (30 Ağustos 2013) 
Korgeneral Akın Öztürk 1952 yılında Gümüşhane'de doğdu. 1973 yılında Hava Harp Okulu’ndan, 1975 yılında uçuş okulundan mezun oldu. 

 1985 yılına kadar hava kuvvetlerine bağlı çeşitli filolarda kol uçuculuğu ve kol komutanlığı yapan Korgeneral Öztürk, 1987 yılında Hava Harp Akademisi’nden mezun oldu, ardından kurmay subay olarak; 3'üncü Ana Jet Üs Komutanlığında kol uçuculuğu, 131'inci filoda eğitim subaylığı, 141'inci filoda harekât eğitim subaylığı, harekât subaylığı ve filo komutanlığı, Hava Kuvvetleri Eğitim Dairede Plan Subaylığı ve Uçuş Eğitim Şube Müdürlüğü, İsrail Askerî Ataşeliği ve 6'ncı Ana Jet Üs Harekât Komutanlığı görevlerini yürüttü.

2000 yılında tuğgeneralliğe terfi etti. Tuğgeneral rütbesi ile Hava Kuvvetleri Eğitim Daire Başkanlığı ve 9'uncu Ana Jet Üs komutanlığı görevlerinde bulundu, 2004 yılında tümgeneralliğe terfi etti. Tümgeneral rütbesi ile 2'nci Hava İkmal Bakım Merkezi Komutanlığı, 2'nci Ana Jet Üs Komutanlığı ve Hava Kuvvetleri İstihbarat Başkanlığı görevlerini yürüttü, 2009 yılında korgeneralliğe terfi etti. 

Korgeneral rütbesi ile 2'nci Hava Kuvvet Komutanlığı ve Hava Eğitim Komutanlığı görevlerinde bulunduktan sonra, 30 Ağustos 2013 tarihinden geçerli olarak orgeneralliğe terfi etti ve Hava Kuvvetleri Komutanlığı görevine atandı. 

Evli olan Korgeneral Akın Öztürk'ün iki çocuğu var.